En ära !


Vid klockan nio kom Siv,Gunilla och Conny förbi med tapetserar bord m.m ..
Fikade lite och så.
När dom åkte hem så ringde mamma och sa att crisse var snart hemma från örebro med nya båten. Så for iväg till Tunby för att kika, är så nyfiken. Åh hej vilken as han har köpt! Riktigt grym! :D Blir nog väldigt roligt i sommar :)



Mikaela ringde också vid halv tio ungefär.
Jag fick den fantastiska frågan och jag är så STOLT.
Jag ska få bli Liams gudmor. Helt underbart kul! ♥
En stor ära att få bli det !




Imorgon när jag skjusar Jocke till jobbet ska jag svänga förbi CityGross och handla lite till lunch, men har totalt hjärnsläpp vad jag ska göra. Sen tänkte jag stanna på Rörverket och ta en kopp kaffe.

Vi hörs senare, då kanske jag har ett fint vardagsrum ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0