111001



Det är en jävla pissdag rent ut sagt !

Först så stressar jag iväg till Munktorp för att testa ringen. När jag kommer dit SÅ HAR HAN GLÖMT ATT GÖRA DEN !!! SKIT!
Åkt dit inte bara i onödan utan måste åka dit extra gånger för att han har glömt.
Tar bort tid som jag har behövt till annat nu. Eftersom man jobbar så får man ta vara på den tid man har extra och fixa sånt som behövs ..  Skönt när man bara kan fokusera på tvätt eller likande sedan, nu är det istället ta bort vinettiketter, fixa askar, tillbehör m.m...

Sen tänkte jag att man kunde betala blombuketterna så det är gjort. Då får jag reda på TROTS att jag kollat två gånger för att jag trodde jag missförstod.. Att det blir max 2400 istället för de jag trodde 1400... Hur kan man missförstå varandra två gånger undrar jag?
Kan ju hoppas att hon kollade fel nu och ändrar sig sedan.

s k i t   d a g !

Kommentarer
Postat av: Sivan

Ta det nu lugnt. Vi kommer och hjälper er på söndag och fixar vin ettiketter mm. Jag tycker att det ska bli jätte kul. Så det är lugnt. Många kramar

2011-11-01 @ 22:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0