111102

Go kväll ..

Håller mig knappt vaken och klockan är 20.15.. Blir en tidig kväll i säng.
Tvingade nyss min underbara blivande man att ge mig massage. TACK HJÄRTAT..

Dagen igår avslutades med en stor final. Sid pissade på mina skor. TACK....
Men idag var det bättre. Inget som har gått fel, dagen har gått ganska fort.
Fredda var här och fixade datan så vi käkade lunch ihop.
Tack för lunchen, Fredda! 

Nyss varit i Munktorp, ringen satt som gjuten runt fingret ! .. Super bra !
Konstigt med två ringar bara .. hihi


VI GIFTER OSS SNART !!WOOOHOOOOW :D

Jocke sa idag: Nu har jag börjat längta efter festen, det jag längtat mest efter är att du ska bli Fru Norling.

Hur söt kan man vara? :-) Ska äta upp han !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0