111104


Hallojsan!

Har egentligen slutat men ska stanna kvar till åtta för att hjälpa Petra med hennes första stängning.
Jocke är hemma och städar upp det jag inte hann igår och på rasten idag ..
Ganska skönt att åka hem på rasten, hinner mkt och de går ju fort hem. Så nu vill jag ha bil varje gång jag jobbar på Erikslund :-)

Ewa,Peter och Tim kommer hem till oss alldeles strax .. Ska prata lite med Peter om Toastmasteriet !
Sen ska vi bara ha kul :-)

Imorgon på morgonen kommer Magda förbi en sväng är tanken.. Sen blir det genomgång på jobbet .. Lika bra att ta tag i detta .. Sen efter ska Jocke och jag handla det allra sista till bröllopet.
På kvällen ska vi avnjuta en middag hemma hos Herr & Fru Göransson.  MUMS ! :)

Söndag , vad gör vi då? SNOOOOOOZIG SUNDAY först , ska tvinga Jocke att ligga kvar i sängen länge. Han brukar vilja gå upp halv åtta,idiot!
På eftermiddagen får vi ju lite hjälp med pyssel, kanske slinker ner lite gott vin också. DET FÅR MAN när man pysslar Bröllopsgrejer trots att det är Söndag .. :)


Hej tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Oxfién är på G ! Jocke.. Ölen är kall och sen ska vi slå er er i alla spel !! //R

2011-11-05 @ 00:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0