111110


Imorgon, Fru Norling !

Shit, svårt att förstå att dagen vi väntat på så länge äntligen är här! Helt galet!

Allt är väl som gott som fixat .. Hoppas allt går ganska enligt planering.
Ringen är perfekt, enkel som jag vill ha den! :-)

Jockes skägg är precis som han vill ha det, haha ! ;-)

Men dom sista dagarna har varit mer stressande än vad jag kunde tänka mig. Alla samtal hit och dit, allt som ska fixas i slutet osv.
Men vi har gudomliga familjer/släkter/vänner som hjälp till. Evigt tacksamma till er. ♥

Vi testade ena "Thailändska-Hjärt-Lyktan" igår ..
Super fint och jätte häftigt, svävande iväg så fint tills den brann upp i luften och föll ner som en brandbomb som vi var tvunga att springa och släcka. Så vi skippar det tyvärr...


Nu ska jag iväg och jobba till åtta..


Ses kanske på rasten. Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0