111123


Hejsan mina kära vänner!

Det har varit ett långt tag sedan jag bloggade .. Inte haft tid eller ork. Sen har det inte direkt underlättat att vårat internet har varit nere under en två veckors period.

Bröllopet, underbart & helt magiskt. Kunde inte varit bättre. Super nöjda och vi hade grymt kul, enda till halv sex på morgonen ! Stort party! :D

Tack till alla släkt och vänner som gjorde denna dag extra speciell och ville fira den med oss. Tack för alla fina ord och presenter. Ni är ALLA GULDVÄRDA!! 

Två tråkiga saker om man ska säga något negativt, Kantor-helvetet och att vi inte kunde tända våran fina lykta ..
Vi får ta lyktan på Nyår istället, så den inte eldar upp något.

Jocke och jag har tre resor framför oss. Tre MINIMOONS.
Närmast är våran Weekend i GBG , som jag fick av Jocke i födelsedagspresent.
Vi kommer bo i en svit på avenyn, äta och dricka gott ... Gå på Lisebergsjulmarknad, även deras skaldjursjulbord.

Milano, som Jocke fick av mig.
Vi bor mitt i city .. Ska gå på Milan-Inter, se dom spela..

Kryssningen, som vi har fått av Ankan & Crisse.
22 timmars, i en svit som har för det mesta glas runt sig .. 3 rätters middag och champange. MUMS!

Jobbar på för fullt annars .. Mkt att göra på jobbet nu inför jul ..
Fixar lite smått hemma, en tavla till vardagsrummet, tavellist för våran fina tavla vi fick av Jenny,Nille,Minna,Mickan,Mattias och Liam. Med lite ljus och sånt brevid. Även nallarna från Titti m. CO är där.
Hyllor ovanför tvn, BEHÖVS... Mkt filmer. Och en ny tv, jocke fick äntligen sin 60tum...

På Lördag ska vi hem till Cocker (Stoffe) & Anna på Glöggmys, kommer bli supertrevligt :D

Fullt upp annars fram till jul .. Mkt inplanerat!


Bilder kommer , har dom på Jockes data. Men så fort internet kommer igång så kommer de lite bilder.

EFTERLYSNING.
NI SOM TO KORT PÅ BRÖLLOPET, VI VILL GÄRNA HA DOM :D

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Lill Trollet ! Sitter nu i Tallin.. nästan själv på flygplatsen. Nja det är jag en kopp kaffe & en bulle... Ska vidare i natt till Tartu. Kolla upp var det ligger så får du se hur nära Ryssland det är. Kommer hem på onsdag.. Kram Pappa !!!

2011-11-27 @ 21:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0