111130



Nu känns det som om man äntligen är ikapp..

Har hunnit med mkt nu, både på jobbet och privat.

Idag på min rast har jag tagit tag i bl.a beställning av Tackkort, annons i vlt, ändrat namn och mail på alla mina medlemskap, skrivit ut nya namn till dörren och brevlådan, fixat adressen på en tidning som fortfarande skickas på eftersändning.
Känns skönt! Nu kanske man hinner ikapp lite .. Känns som om det varit lite mkt nu på sistonde.

Angående VLT... Haft lite mailkontakt under dagen för jag gav mig inte.
Två dagar sedan beställde jag av en på VLT, prisuppgifter för bröllopsannonser. Jocke och jag valde en spalt, den minsta.. Behöver inte ha något stort. Den skulle kosta 150:- Men får en bekräftelse på annonsen där priset är betydligt höger. 290:-
Mailade och frågade hur detta kunde hända, då säger han att priserna ändrades den 1 nov i år... Jag skrev då, okej men jag tänker fortfarande bara betala 150:- pga jag fick en prisoffert för två dagar sedan (28) där det står 150:- sen om ni inte ändrat det på era prislistor är inte mitt problem.
Så vi fick betala 150:- ..... Jag är numera nöjd! :-)

Ska hem direkt efter jobbet och tvätta lite, kanske städa om jag orkar .. Får se :)

LÄNGTAR TILL JULEN ! :D

Och min älskade Mormor och Morfar kommer hit. Länge sen vi firade jul ihop... Hoppas att ni stannar hela annandagen också, det vore fantastiskt ! :D

Kommentarer
Postat av: Pappa

Dom stannar ! För jag ska spika igen dörren !! Kram Pappa

2011-11-30 @ 19:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0