110708



God dagen mina vänner!

Sambon blev kidnappad idag, verkade ha blivit väldigt lyckat och jag hoppas dom får en fantastisk dag/kväll/natt/morgondag.

Visst var han söt? ;-)

Här hemma har det pysslats,busat och lagat mat.

Vi börjar med att jag har städat hemmet och balkongen. Tänkte försöka tända upp balkongen med lite ljus, trots att det planerade inglasningen inte blev av .. tråk!

Har även förberett middagen och efterrätten. MUMS! :-)
Ska alldeles snart göra någon typ av dukning.

Busats har det gjort, jag har gjort en överasskning till min blivande man. Den 11/11 ska detta avslöjas. Tror han kommer bli riktigt glad .. Hoppas det iallafall ..


Riktigt spänd på att se hur frisyren blir ikväll. Har försökt sminka mig så som jag har tänkt .. Tyvärr är inte klänningen här, annars vore det grymt. Men det blir nog bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0