111017


Go´kväll ! :)

Sitter och glor på "Two and ½ men" .. Nya avsnitt! Tycker han gör det riktigt bra.
Men ryggen håller på att ta kol på mig, knackar och trycker på. Jocke har likadant idag, synkade.

Annars har det varit en ganska bra dag, fått mkt info och saker gjort. Fått kontakt med prästen som berättade att han fått tag på en som ska spela piano på bröllopet.
Även pratat med Christoffer som ska sjunga, väldigt trevlig. Så nu har han fått nr till musikern. Så dom får lösa en övningsdag ihop med Mickan. Blir bara jobbigt om jag ska ringa emellan hela tiden. Och mindre för oss att tänka på. Skönt!
Tror det bara är två stora saker kvar att fixa, tårta och tyskland. Och det blir klar denna vecka. Tack för det!
Slappna av efter det, skönt ! Bara massa roligt småpyssel kvar sedan.

Har bokat lördagnatt hos hotell ala Fredriksdal. Väldigt trevligt, dom hade just en ledigt rum åt oss. Tackar för det! :)

Imorgon åker Pappa och jag till Sundbyberg, ska testa klänningen igen. Hoppas man inte gått upp för mkt.
Måste komma ihåg att ha med skorna också, får inte glömma !! ..

Har jobbat på stan idag, rasten var seg.. Hade inget att göra så strosade runt ute på stan ..
Försökte hälsa på Siv men hon hade möte just då. Så det blev lite dataspel istället ..
Efter jobbet så promenderade jag till Löga där Jocke och Mamma gymmade .. Väldigt mörkt var det och lite otäckt.. Speciellt efter tjejen som blev attackerad på Pettersberg mitt på dagen .. Usch !
Ska man inte ens kunna vara ute och promenera med hunden mitt på dagen längre?

Efter Jocke kommit ut från gymmet så var vi bara hem snabbt sen iväg till Siv. Vi bjöd in oss själva på mat, väldigt gott och trevligt!

nej, nu blir det lite te !



Kommentarer
Postat av: Jonna

Gud va skönt för dig att nästan allt är klart. Snart är det bara att njuta kvar! Tack för en supertrevlig lördag. ville skicka ett sms men upptäckte att jag hade 4st josefine på min telefon och visste inte vilken som var vilken. =S

2011-10-18 @ 16:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0