111024


.. Ja, som dom flesta redan vetat om långt innan än mig.

Det blev inge Tyskland. Utan strax innan klockan sju på morgonen donar det in, tre söta flickor. Fanny,Mickan och Jenny. Öppar upp en flaska mousserat och säger att vi inte ska till Tyskland.
Satte mig på golvet kan jag faktiskt erkänna. Hade inte riktigt räknat med detta.

Jag, som jag är .. När jag fattat att jag inte ska till Tyskland så självklart springer jag in till Jocke.
SÄG INTE att vi åker till Tyskland samma vecka som Bröllopet!
Han bara skrattar och pussar mig i pannan, vi åker på Torsdag.

Jenny bakar scones åt oss, dom dukar fram finaste frukosten. MUMS!
Med Mousserat, kan de bli bättre? ;-)

Vi kollade sedan på Bröllopsduellen, riktigt kul film. Men alla börjar komma ikapp när vi egentligen gick upp. PUH!

Sen blev det dags för packning, gissa va svårt att packa när man inte HAR TVÄTTAT eller inte vet vad man ska göra.
Men i efterhand gick det ganska bra.
Dom frågade om mina underkläder hela tiden.. Vart lite nervös ..
Men sa till dom, ska jag vika ut mig vill jag gå och raka benen tack!

Sedan begav vi oss till bussen, iklädd slöja,krona och tyllkjol.Ni se när bilderna kommer!

Satte hos och drack en välförtjänt kaffe på stationen.. Vet fortfarande inte vart jag ska, tittar lite på tåglistan. Men erkänner till Mickan att antingen luras ni eller så ska vi på kryssning. Hon flinar bara och fortsätter tugga på sin macka.

När det är dags att gå vidare får jag musik i öronen och en ögonbindel. Upp och ner, ner och upp för rulltrappor och hissar ... Sen helt plötsligt slog jag i huvudet. AJ kan jag säga men det gick bra.. Sätter mig ner och får av mig ögonbindeln. Vi sitter på en buss, VI SKA PÅ KRYSSNING VA?
Fick till svar, blir du besviken om du inte ska de?

Iallafall, när vi har åkt några hundra meter så avslöjar chaffören. VI SKA PÅ KRYSSNING.
MIN FÖRSTA KRYSSNING UTAN PÄRON... WOOHOOOW ! :D
Och första för tre andra också, GRYMT !

Får en cider och ett uppdrag, läsa fräckisar för folk i bussen .. yeeeey ......... Kände jag som hatar föredrag och sånt. Men i med lite cider och lika bra att ta tag i saken innan de kommer på flera.
Darrar som en jävla asplöv men det funkade bra. Fick tillochmed applåder och beröm för min inlevelse ;-)

Kliver av bussen och beger oss in i terminalen.. sjukt kissnödig. Och lyckas äntligen att få kissa.
Efter det, ja då var det dags igen. Av med kläderna och på med en saneringadräkt med nr.
Dom tyckte att jag bara skulle ha underkläder under. Jag vägrade faktiskt. Förlåt för det men vi insåg ju sen att det inte hade gått så bra .. För hela dräkten var ju borta i ryggen efter första klippet!

Många ville klippa, många ville ha nr 40 men ingen fick den. HA-HA! ;-)
Men det var fruktansvärt varmt och jag kände att jag kommer svimma snart. Dräkten andades inte, jag var nervös och ingen luftkonditionering över huvudtagen. Luften stod still. Så efter jag tjänat in 135kr på dräkten så bad jag om att få ta av mig den. Det gick bra, tack för det tjejer!
Käkade lite mackor och inväntade båten ..

När vi klev på fick vi ta bild, såg ut som en jävla likblek Halloween brud .. Haha ! :)
Letade på hytterna .. Gick först in i Jenny och Jonnas.. SNOR VARM så bytte till polarisen brevid. Mickan och Fanny. Det blev bra .. Vi sover ju bara där trots allt .. Eller, hur blev det med det? återkommer.

DAGS FÖR DRÄKT NR 3.

En sjöKVINNOdräkt. I DET KORTASTE LAGRET, som tur hade jag legging under, tackar för detta ! :-)
Men fick hålla i tuttarna som ville vara på rymmen ...  Bilder får ni se sedan ...
Fick uppdrag att leka i hissen , vilket inte lyckades så bra .. För dom flesta går hellre en trappa än hiss.
Men det var iallafall en massa uppdrag där, lyckades med två ..
Leka rallybil där någon gick ut eller in ...
Låta som en explosion när någon tryckte på knappen ...

Gick vidare mot mina uppdrag.
KLIPPA KALSONGLAPPAR
HITTA JOCKE LOOK A LIKE OM 30 ÅR
HITTA SKÄGGIGASTE MANNEN
HITTA STÖRSTA URRINGNINGEN
 ... de var väl de?

Checkade av 42st kalsonglappar
En Jocke look a like JUST NU
En skägging man
Och urringning.

Under denna tid hade vi flertal gånger,redan från Terminalen träffat ett killgäng som var på Svensexa. Han gifter sig dagen efter oss. Vilket var Jocke Look a Like JUST NU ..
Väldigt trevliga killar, träffade på dom många gånger under kvällen/natten/morgonen.. Så de blev nästan en "MÖSEXA" .... Haha ! .. Två sexor ihop, fast jag hade massa uppdrag att slut föra och dom drack bara ..
Men alkohol blev det så de räckte till oss också, ca 24 timmar av flödande alkohol.

Efter detta uppdrag fick jag åter igen byta om, numera till eget plus slöjan/krona.
MAT, det var dags för MAT .. OCH MERA VIN ...  WOOOHOOW ! :D
Fick ett jättebra bord, lite eget mysigt sådär vid fönstret.

Efter maten, var det dags igen OUTFIT NR 4 ...

SCURBS klädsel, med en lååååång blond peruk ...
NU jävlar skulle det bli välgörenhet fast för pengar .. Hm .. haha ! :D
Jag undervisar även för 10kr ...

SÄLJA KONDOMER, LÄGG TILL 5 KR OCH JAG VISAR HUR DET GÅR TILL .....
PÅ MIN GURKA, INTE DIN! ;-)

Fick visa en hel del demostrationer , glidmedel på hela mig ... Men funkade fint.. Jag sålde för ungefär 350kr.
BRA JOBBAT JOSSAN !! WOOOHOOOW! 
(Hejar på mig själv lite glatt här hemma med kaffet, är så stolt att jag gjorde alla uppdrag. Även om jag var lite nervös innan)
Tror tjejerna är ganska stolta över mig också...

Efter detta fick jag återigen hoppa i mina egna kläder plus slöja/krona.
Vi dansade,dansade och dansade. Grymt roligt.
Sprang emellan två klubbar ... Grabbarna hackade på.
Erik (Jocke look a like, som gifter sig den 12) Vi snackade och kom fram till att vi har fan dom bästa man kan hitta, hemma och väntar på oss ! Vi var så jävla nöjda, Vi ska gifta oss! INTE NI alla andra som letar dräggiga ligg på båten ... VI har det bästa !! ..  Vi dansade för att fira detta till It´s my life!

På clubseven, mötte vi 3 sydafrikande eller likande ...
Han ville inte ragga, inte försöka något. ( JÄVLIGT MÅNGA DRÄGG PÅ BÅTEN )
Han ville lära ut sitt kulturarv eller vad man ska säga .. SALSA ..
Jag stel som en morot försökte följa med .. Han frågade snällt får jag lägga händerna på höfterna snabbt.
Jag godkände och det var som om han strödde något magiskt pulver. Kom i takt med höfterna på en gång och han släppte.
Sedan dansade vi salsa hur länge som helst. Då kändes det mkt bra, men jag vet att jag kan abaoslut inte dansa salsa men alkolholen fick mig att känna att det gick ju så jävla bra ... Haha ! :-)
Man ser på alla bilder att han kollar på mina fötter hela tiden, han höll stenkoll så jag gick rätt ..
Väldigt trevlig kille, och jävlar på dansa! Det tackar vi för !

Det hände en massa kul på denna båt ... Bland annat mitt spel om Jocke ..
Hade fel på fyra frågor .. Men efter visat det för Jocke så var det en fråga som jag svarade rätt på men formulerade konstigt .. Så hade fel på tre ..
Men när dom andra hade han funderat på att välja det jag sa, vilket jag tycker är lite plus !

Men iallafall, mkt kul ! Hade grymt kul. Tack tjejer, ni är bäst ♥

Var så lyckat !

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Åh gumman det låter som du hade en rolig möhippa, är såå ledsen för att jag inte kunde följa med :( ser fram emot att se bilder och höra din berättelse! Men jävlar vad du sålde då!!! Haha hur lyckat som helst ju!



Kram magdalena

Ps. Jag vet hur lite sparkdräkten andas... Stod modell i den när vi målade på den haha ;)

2011-10-24 @ 19:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0