120402



God eftermiddag ! :-)

Efter en PISS dag rent utsagt,mkt skakande ... Spänner mig för att hålla mig still och biverkningen blir genomblöt av svett.. Går inte att slappna av .. Darrande i hela kroppen.. Länge sedan det var så här illa en dag .. Så nu på rasten gick jag med bestämda steg mot Gina och köpte en nya t-shirt .. Känner mig genast fräschare efter att få byta tröja och tvätta av mig lite.. Tack för de, nu kan jag nog överleva kvällens jobb. :-)

Skyltat med massa påsk idag här, så blev väldigt sugen på att pynta hemma också som sagt. Men får väl se om de blir något, kanske tar mig till Citygross och köper lite chokladägg och pyntar med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0