120410


GRATTIS till mig själv.
Idag blir jag 24 år :-)

Igår var Farmor,Roger, Inga & Roger här på fika. Senare kom resten av familjen.
Mysigt, så mkt fina presenter! Bortskämd unge är man ! :-)

Dagen började med att cykla till butiken och handla lite grann.
Efter det kom Mickan och Liam, vi har haft mysdag.
Varit till dollar store och shoppat massa kul, ätit lunch och sedan stannade dom på fika.
Släkten från Jockes sida kom, mkt trevligt och väldigt fina presenter! :-)

Huvudvärken kommer smygande just nu, så har lagt mig i sängen. Jocke är iväg på träning.
Har massa bilder jag vill lägga in från kameran, men känner att de blir nog ett migrän anfall när som.
Så de får bli kanske imorgon..

Hejhopp!


Kommentarer
Postat av: Tine

Sorry, missade din dag..Grattis i efterskott <3

2012-04-11 @ 16:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0