120425



..Nu har jag rensat luften runt mig lite ! 
Fortfarande lite regnmål ovanför huvudet men ser lite blått längre bort, på väg sakta men säkert åt oss.
Det börjar blir lite tungt för oss som alla förstår, men vi kämpar vidare.
Vi har varandra ♥

Tröstshoppad åt älskade smurfen igår, mkt fint ! :-)
Snart kommer han! :D
Bilder får ni se senare, vill inte avslöja något .. Vet att de är någon som läser här ;-)
Men allt finns domumenterat !

Idag har jag kort tur på stan, men ska snart åka ner och kika om jag hittar en klänning till lördag och till Elins Konfirmation nästa helg.
Kl 14.45 har jag tid hos Naprapaten, får se om hon kan få lite ordning på mig. Haft huvudvärk varje dag och Migrän då och då sedan 10 april.

Lite datum i framtiden att se fram till:

28/4 Vårfest med Erikslund shopping
30/4 Valborg på Skälbygatan
4/5-4/6 Fredriksdal, Elins konfirmation
V.19 Elin har sin praktik hos oss, om hon inte ändrat sig ;-)
12/5 Båten sjösätts !
17/5 Ut och äta, fira Mamma och Pappas bröllopsdag. 25 år ♥
18/5-20/5 Elin & Julia här, Gamlingarna på kryssning.
25/5 Tjejkväll, Grabbarna på fiske !
29/5 SMURF beräknad. (Smurf kommer dock 8/6? :-P )
3/6-4/6 Våran sista del av Bröllopsresorna, Kryssningen ! ♥



Kommentarer
Postat av: Moster

Hallåååå!! Gamlingar?? Vi är i våra bästa år! Nu ska du vara snäll...

2012-04-26 @ 09:39:53
Postat av: Mamma

Ja ge på henne bara ! Nån måtta får det allt vara. Gamlingar.....

2012-04-26 @ 20:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0