..nu ska jag sova! Passa på att vila rygge...

..nu ska jag sova! Passa på att vila ryggen från dagen genomkörare. Allt om de imorgon! Nu hoppas vi på bättre tider, börjar bli jävligt less på att varje månad bli skrattad i ansiktet av gravidtestet! Speciellt när man får ett svagt plus och tror att man har lyckats, men att de visar sig vara spökstreck! Hån!! Och alla säger till en att sluta tänka på de, men ingen kan förklara hur?! Vet att ni menar väl, men de funkar inte så. Kan inte koppla bort en sån stark dröm som två personer vill ska ske!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tusen tusen tack för din fina kommentar! Åå så glad jag blir! :)



Vill också skicka ett gäng styrkekramar till dig. Jag vet vad du går igenom, det tog oss två år att få Viggo. Alla jäkla g-test man gjorde som bara visade negativt, alla drömmar om att en dag få bli mamma, hoppet och förtvivlan... Jag skulle kunna fortsätta skriva i en evighet men ord räcker i alla fall inte till, man kan inte med ord förklara bra nog hur jävligt det faktiskt är. Men jag vet vad du går igenom och jag önskar av hela mitt hjärta att det snart blir eran tur.



Tänk den dag det faktiskt är eran tur - vilket otroligt älskat och efterlängtat barn ni kommer att få hålla i famnen <3

2012-04-25 @ 23:48:22
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0