120802

 
Ska snart iväg till naprapaten, inte varit där på över tre månader. Men ville vänta innan jag kör massa behandlingar, tills den mest kritiska delen av graviditeten är över.
Så får se hur hårt hon kör med mig idag, jag ska iallafall ha med mitt nya ryggband så får vi se om hon tycker att det är en bra idé.
 
Ska iväg och luncha med Mamma sen .. Får se vad de blir för gott. :-)
Sen ska jag passa på att handla lite på Citygross, grönsaker och dipp är något jag är super sugen på!
 
Jag inväntar samtal från MVC, för tabletterna har inte gjort så mkt. Eller jag har inte spytt på två dagar men jag mår ju fortfarande jätteilla.
Så får se om dom kan hjälpa mig på något sätt.
 
 
Imorgon är det tillbaka till jobbet, jag hoppas det går fin fint! Vill verkligen jobba men det är så svårt för mig att koppla bort "sjösjukan" ... Jag är ganska känslig så.
Men vi håller tummarna att de är snart över.
 
Igår köpte vi en super mysig vinter overall till pumpan. Jag ville ha en vit och Jocke ville ha en brun. Så självklart skaffade vi en brun. Dom i butiken varnade oss för att dom tar slut snabbt så de var lika bra att införskaffa en så pumpan slipper frysa i vinter !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0