120803

 
 
Nyss skjusat Jocke hem från jobbet till systemet och hem ... Hade ändå inget att göra på rasten så de är det klart att man ställer upp ! :-)
Mötte grannarna i bilen på parkeringen (några hus bort) ... Såg ut som dom var på väg till BB, hon var illröd och satt och gjorde stora flåsningar i bilen ...
 
Kör järnet idag på jobbet. Vet inte om det är bra eller dåligt, men ja.. Rensat lagret och städat iordning där. Tagit bort allt i skylten och håller på att göra om där.
Allt för att distrahera tankarna bort från det hemska illamåendet, får väl lida ikväll för det men då är jag åtminstonde hemma.
Fick trevligt besök en stund också, Kattis kikade förbi ! :-) Hade hoppats på att Jenny eller Mickan skulle vara i gallerian idag men Mickan är på kryssning och Jenny vet jag inte vad hon har för sig, lite jobb kanske.
 
 
Hittade en digitalfotoram på jobbet, så i helgen ska jag försöka få ihop något trevligt på den till skylten tänkte jag :-)
 
nej , nu ska jag käka upp mitt mellanmål. Sedan jobba sista 1 ½ timmen, sen blir det grilla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0