120803

 
Nya medel för att kunna leva normalt........
 
Barnmorskan sa:
Ingefära tabletter flera gånger om dagen.
Överdosera B6.
Lergigan comp högsta dosen.
Dricka mkt mkt mkt ..
Kalori rik mat för att ta igen vikten och hålla magen igång.
Åksjukebanden på,dygnet runt !
 
Ynkliga jag frågade Jocke imorse istället, avliva mig snälla?
Men han ville helst inte de ...
 
Jag hatar illamående, det är det absolut värsta jag vet.
 
Ligger hellre i 41 graders feber, i ett myggbo, naken ... !!!!
 
Snälla det måste få ett slut, det sitter i halsen hela tiden. Får nästan andas försiktigt för annars så andas jag upp allt i magen ......
 
Svårt att känna otrolig glädje förtillfället. Det tar över allt ... Men när det är som värst går jag in i pumpans rum och tittar på dom mysiga plaggen vi köpt och försöker njuta av vad som komma skall.
 
..Älskade smurf gör det lite enklare också ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0