120804

 
 
Hallojsan ! :-)
 
Sitter här på rasten igen. njuter av en gooood kall MER Päron, MUMS ! :D
Var iväg en sväng till Biltema, först och främst... KANON väder ute, varmt och soligt.. Förstår varför ingen vill handla i Gallerian idag.
Biltema hade det jag sökte i perfekt form, dock smalare kanter än jag brukar ha men tror att det blir bra ändå.
Fick riva länge bland tavlorna för att få en som låg plant på golvet, vill ju inte ha någon krokig jäkel!
Dom hade dock inte färgen jag var ute efter så det får bli en besök på stan iallafall.
 
Känner av lite illamående här efter lunch, men det är vääääldigt sagt. Tryckte i mig lite smått och gott som en extra mellis och hoppas att det gör susen.
Ikväll vankas det lasange, var nyss och handlade på Citygross.
Väldigt skönt att ligga bara några meter ifrån, det gör att man kan handla det mesta på rasten och slipper det efter jobbet.. Bara raka vägen hem, till soffan och hjärtat ! :-)
 
 
Vet ni vad jag gjorde idag?
Bokade JULBORD...
På Hamnkrogen i GBG, det blir julmarknad där iår igen ! :-)
Vi passar på att fira våran Bröllopsdag och njuter av att bara lyxa och lugnet. Innan STORMEN? ..
 
Ser det framför mig, första gången man tar med ungen till en resturang, slutar med att man har spagetti istället för slingor, ketchup överallt och försöker måla i målarboken med ungen samtidigt som man försöker njuta av Tre rätters middag... Haha ! :-P
 
 

Kommentarer
Postat av: JesSica

Åh, har alltid velat åka dit på julmarknad. Är det bra? Vi funderar på att åka dit också. Eller det står mellan gbg och Köpenhamns julmarknad.

2012-08-05 @ 23:48:49
URL: http://www.jessilo.blogg.se
Postat av: Pappa

Vi har bokat med, bordet brevid !!! He he !! Skojade bara, vi har bokat en annan helg än när ni är där... Kram Pappa

2012-08-06 @ 13:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0