120804

 
Go´kvällen ..
 
Jag är så glad att tårarna rinner, första riktiga dagen på otroligt länge jag fått behålla mat, humöret och inte mått illa en enda gång. Jag hoppas verkligen att det bara inte är tillfälligt.
Proppar i mig tabletterna och håller tummarna.
 
Hittade en mängd saker att göra på jobbet idag också, det var ganska lugnt så Teo fick ta kassan så körde jag mitt egna race här bak en stund.
Gjorde om i städskrubben och förvaringen ovanför garderoberna. Mkt bra och rymligt blev det. Inte alls lika klumpigt.
Tvättade av alla köksluckor och diskbänken, städade toaletter och vattnade blommorna. Köpte även ett tyg på rea som vi ska spänna upp och göra som en tavla på den stora vita väggen vid köksbordet.
Behövs lite färg :-)
 
Imorgon kanske man ska passa på att städa skafferiet, lite stökigt där också. Bra att få sånt här gjort när det är lugnt i Gallerian.
 
Nu väntas mat sedan ska jag göra iordning grönsaksdipp, MUMS ! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0