120805

..Dag nr 2 utan kraftigt illamående! Väldigt glad! Sitter hemma hos mamma och pappa nu och äter frukost. Lite får dom bjuda på medans jag matar katterna och myser med dom ;-)
Idag ska jag vidare på jakt efter en canvas att måla på. Tänkte kolla biltema på rasten... Svårt att hitta en bra storlek..
Kanske kan måla lite imorgon då :-D
Bara hoppas att tavel ägaren blir nöjd, man vill inte att någon sätter upp en tavla på väggen som dom inte tycker om!
Nej nu trycker fisen på mig! Bäst att mysa!

Kommentarer
Postat av: Sivan

Jag håller tummarna att du nu kommer att fortsätta att må bra. Hoppas att det nu har vänt för gått. Kram från ett soligt Riddarhyttan, oj, oj nu kom det regn undrar var det kom ifrån. :)

2012-08-05 @ 11:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0