120807

 
 
Mitt mående har hållt i sig ganska bra, känt av lite ibland men inte mkt alls.
Har rast nu men tillbringar den inne i personalrummet, känner av ryggen efter mitt besök hos naprapaten igår.. Så ska lägga mig i badenbaden en lite stund tänkte jag..
Men varit iväg till citygross och köpt tre bakelser till mig,jocke och Kerstin.
Hans farmor Kerstin fyller år idag, men hon vill inte ha firade och påstår att hon är bortrest. Men Jocke vill åka dit och kolla ifall hon är hemma. Ingen ska fira sin födelsedag själv ju!
Men vi har inte köpt någon present, vill inte vara elak heller så vi nöjde oss med bakelser.
 
På söndag är det bullbak på G, äntligen !
Det var väldigt länge sen, ska baka med Mamsen. Mysigt värre!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0