120808

 
 
God eftermiddag! :-)
 
Mått lite illa idag, hade en riktigt släng här vid lunch så började faktiskt gråta.. Fjantiga mig. Men tänkte att attans nu är det tillbaka .. Men jag har överlevt och det är nästan helt borta ! :D
Nu har jag hämtat ut min sista burk från läkaren, så har 7.5 dagar på mig att bli av med detta. Men vettefan om man vågar chansa att vara utan, kanske får ringa läkaren och be han fylla på ytterliggare en dos.
 
 
Idag har det varit en del på jobbet, varor .. Ganska stor pall, mkt nytt så har fått göra om en del.
Glasögonen kom och även Hkc varor. Så allt på samma dag plus att jag ska beställa varor nu efter rasten. Skönt att ha något att göra ! :-)
 
Ikväll blir det städning hemma, påbörjade i måndags men blev aldrig klar. Tröttheten kom i kapp mig efter naprapaten.
Varit på Ikea och köpt duschstången jag ska hänga upp och även en sån där sak som man kan hänga småsaker i, strumpor, trosor m.m.
Hem och fixa ! :)
 
Skrivit en inköpslista på vad vi ska ha från Ikea till barnrummet. Nu är jag verkligen sugen på att göra iordning det så de är klart där inne. Just nu ser de bara tråkigt ut när man kliver in. Man vill ju få längtan och myskänslor när man går in där. Så man känner att de är verkligen på riktigt ! :D
 
 
 
 
 
Tok regnar här i Västerås, hur har ni det?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster Titti

Har haft en solig eftermiddag och kväll i Göteborg och på Ullevi:)

2012-08-08 @ 23:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0