120808

 
Kom tidigt till jobbet, så allt är klart försöker bara få i mig frukost..
Men det är kämpigt idag, inte gjort någon skillnad .. Tar tabletterna vid exakt samma tidpunkt, småäter och försöker ta de lugnt. Men jag tror blodtrycket spökar, att det är det som får mig att må illa idag.
För var yr och svimfärdigt när jag klev upp, var på toa och duschade.. Och känner av lite nu också, bäst när jag sitter ner fast Barnmorskan säger att jag ska röra på mig.. Svårt när det svartnar.
Vem sa att det skulle vara lätt?
Jo, jag .. Jag har hört såna solsken historier om alla som mådde som bästa månaderna i sitt liv.
Visa mig det tack :-)
Missförstå mig rätt, är överlycklig och skulle inte byta bort något .. Men ta bort illamåendet och yrseln tack !
Men har min Moster och min Mor att brås på.... Skyller allt på dom ... Vilka gener ;-)
 
Och jag har klurat, klurat och klurat...
Tanken och idén med barnrummet var ju att vi skulle ha en bäddsoffa. För att jag skulle kunna sova där när det är tuffa nätter med Pumpan och Jocke ska upp och jobba. Och när vi får gäster, eller snarare våra älsklingar från Småland på besök. Man kan säga att det är deras soffa. :-)
Vi gjode rummet mindre för vi ville ha ett stort vardagsrum. ÅNGRAR INGET... Älskar vårt vardagsrum och rummet är egentligen perfekt för ett barn mellan 0-3 år. Efter det kommer vi nog flytta.
Men ska vi ha skötbordet där som jag inte vill ha i badrummet. (Alldeles för trångt och vill inte bli av med torktumlaren) Så kan vi inte dra ut bäddsoffan utan att flytta ut skötbordet. Och det orkar man inte med.
SÅ det jag har kommit på som jag ska kläcka för min kära älskling är att vi ska flytta ut 1M sektion av garderoben, ut i förrådet och ha lite lättare förvaring i den där inne. För där får den plats efter att vi städat iordning nu på semestern..
 
Så då blir det 1M fritt där brevid och då får vi in ett skötbord där,plus att vi kan dra igen "paneltyg" väggen vi satt upp för garderoben.
Så jag tror det kan blir riktigt bra. Skötbordet är inte ivägen för bäddsoffan och Pumpan kan ha plats att leka när det väl blir dags. Har plats för leksaker och stök.
Äntligen tror jag att vi kommit på det....
 
 
Ska till ikea och ta lite mått så det går igenom och sedan ska jag även köpa en duschstång som man spänner. Ska ha den ovanför tvättmaskinen och torktumlaren så vi kan hänga tvätt där.. Funkar inte att det i lilla rummet längre, nu när det ska bo en Pumpa där.
 
Nu ska jag försöka tvinga i mig en macka till så jag står mig till kl.14.00 då jag får hjälp här ! :-)
 
Hoppas ni fattar något av mitt inlägg, inte så bra på att förklara :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0