120809

Grattis Ankan på födelsedagen!
 
 
Förvaring, förvaring.. Jag älskar bra, smart och snygg förvaring.
Ibland är det svårt att få till det på första eller andra försöket. Men man får prova sig fram
Det visade sig att de blev väldigt bra med att hänga tvätt på en stång ovanför tvättmaskinen.
Nu har jag varit och köpt förvaringslådor till våran "antonio" förvaringsserie.
Så vi kan ha en låda för Vit,mörk,Färgad och sedan bebis tvätt.
Skönt att ha det uppdelat och klart, bara trycka in i maskinen !
 
Ska ta tag i den stora garderoben snart också. Vi hade ordning och reda i den tills vi fick tömma hela när vi gjorde om rummet. Och när det skulle in igen så blev det bara ett fjasko.
 
Ikväll blir det att göra slingor på mamsen, äta musselsoppa, sushi och kolla på Usain Bolt! Heja heja !
 
Syndade till lunchen, hade med mig bra nyttig mat. Men fick sånt sug på kebabtallrik. Inte ätit de på evigheter och kände sug för fet mat. Behöver äta upp mig lite, har gått ner istället för upp dom senaste veckorna. Vilket inte är så konstigt.
Och vet ni, DET VAR SÅÅÅÅÅ GOTT! :D
 
 
Nu ska jag sitta och njuta lite av rasten, sen blir det jobb igen ! :-)
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Tack i efterskott:P

2012-08-12 @ 16:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0