120810

 
Tidig på jobbet som vanligt, men ganska skönt att äta frukosten här i lugn och ro.
Det är svårt att ta sig upp på morgonen nu. Känner att en vecka på Rhodos kan komma nu , behöver verkligen en omladdning eftersom det inte blev så mkt vila på semestern. Mer kämpade att få i sig något.
Så veckan på Rhodos, snabba på tack! :-)
 
Idag är jag själv på stan , långa timmar men det funkar alldeles utmärkt ! :-)
Det är bara att man vill komma hem till handbollen så fort som möjligt. Men har parkerat i Punkt idag så bör vara hemma runt 18.20 om jag har tur.
 
Började att göra iordning i badrummet igår, skit bra blev det ! Jocke var skeptisk först men insåg hur enkelt det skulle vara att tvätta och hänga numera. Slipper hänga i Pumpans rum och det kommer aldrig in i garderoben.
Nu är allt färdigt på galjar och redo för garderoben. Inget krångel ! :-)
Rensade sedan ut på kläder i garderoben, puh! ... Slängde nästan hälften av allt. Trasigt, urtvättat eller för smått.
Nu ska de bli ordning och reda ! :-)
 
Imorgon vankas det Kräftskiva hemma hos Tim och Annie, blir kanon det ! :-)
Ska bara hålla mig vaken, haha ! .. Nio är min nya sovtid, faktiskt Jockes också. Vi har varit ganska sega på sistonde.
 
 
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0