120816

 
 
.. nyss varit och tröstshoppat kläder till pumpan (kräket djävul) !
Inte behållt något speciellt mkt idag, så ringde barnmorskorna och frågade om man kunde göra något. Byta tabletterna eller något, men dom kunde inte göra något.
Fick nummret till Kvinnokliniken, så ringde dit och det var inget snack om saken.
Imorgon 08.00 ska jag dit för att få näringsdropp och avlastning för kroppen.
Det är tungt just nu, men vet ni va?
Jag har hört att det är värt det alla gånger!
 
Jag hade någon rosa fluffig idé om att man skulle sväva på moln och må så bra, lite ryggvärk bara. Men det gick ju återigen inte som jag tänkt mig. Får sluta föreställa mig så mkt och ta det som de kommer.
Känns bara skönt att man blir tagen på allvar av Kvinnokliniken bara. För annars de enda man får höra av Barnmorskorna är, jaja så är det att vara gravid till v.12  (MEN JAG ÄR I V.17)
jahaja, oj oj... Det var inte bra, ta en skorpa och försök kämpa.
 
Nu får jag iallafall kanske till kraft tillbaka.
 
Vi höres ! :-)
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kämpa på !!! Älskar dej !! //Pappa snart Morfar..

2012-08-16 @ 17:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0