120831

 
Först och främst. GRATTIS Mamma på födelsedagen!
 
Ultraljudet gick jättebra, Pumpan är frisk och kry och visade upp sig rejält. Fullt upp med kullerbyttor och sprattla runt.
Vi fick till och med se när h*n svalde vatten, skit häftigt !
Gamla födelsedatumen var 29/1 men nu är det ändrat till 31/1.
Så det ser fortfarande ut som om det blir ett Februaribarn :-)
 
Vi har ju lite funderingar, eftersom sköterskan kläckte ur sig HON två ggr. Och sedan ändrade sig till den.
Vi frågade inte och vill inte veta, men klart att man funderar nu. :-)
 
Hem och fick akunpuktur, gjorde innehelvete ont idag. Öm nu efter också och huvudvärken blev starkare men de kan ju också vara tecken på att det är något som sätts igång.
Ring MVC och skulle boka ny tid, Min underbara barnmorska är tillbaka från sin sjukskrivning och jag kan inte vara mer lättad.
Pratat med flera olika och det känns inget vidare. Och en som har varit jätte anti allt och grinig. Min barnmorska blev chockad att jag inte fått akupunktur av dom som vi pratat om. Så direkt på onsdag ska jag till henne och få akupunktur av henne. Hon ska även kör en undersökning på mig efter som jag mått så dåligt. Så det blev en extra tid för det. Känns bra, tack ! Äntligen någon som hjälper till inom sjukvården.
 
Nu ska vi alldeles snart hämta nya bilen, ska bara ligga ner och försöka behålla den lilla mat jag fått i mig. Inte gått så bra på den fronten idag...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0