121204

 
Ligger i sängen och glor på tv, snön yr utanför .. Ser ut att bli en rejäl vinter.
Julklappsideérna börjar falla på plats och planeringen är klar. Nu är det dags för att börja shoppa! :-)
 
Men idag blir det bara mat inhandlat, veckohandligen som skulle gjorts i söndag men med två pangknack till skallar så skulle det inte funka så bra.
 
Pressade mig själv lite för mycket i helgen med trappor och bärande så har haft otroligt ont i två dagar, igår ville jag inte vara med alls. Ligga gömd under täcket skulle passat mig bra.. Natten var sådär, får verkligen ta sats för att vända mig. Både för magen och att det gör så ont i låren så har ingen styrka. Men tror bebisen har tagit sig ännu ett steg ner i bäckenet för känns som om jag ska kissa på mig hela tiden. Livrädd för det! Får se vad barnmorskan säger om Pumpans position på fredag. :-)
 
Har bara tagit de lugnt idag, eller ja tvätta, hänga tvätt och vika tvätt anser inte jag som en direkt tungt krävande jobb. Älskar vår nya tvätt/tork maskin. Sväljer hur mycket som helst. Tror aldrig vi har haft så lite tvätt i tvättkorgen. Swooooop så är det tvättat och inne i garderoben. Ordning och reda, fantastiskt! :-)
Och det bästa, tvätten blir faktiskt ren av denna maskin ;-)
 
Nu ska jag ta en dusch och förbereda listan till CityGross ! :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0