121207

Hallojsan!

Sitter och väntar på att Ankan och Smurfen ska komma förbi, käka lite lunch och sedan ska hon hjälpa mig att sy. Jag är värdelös på detta, så då ringer vi in experten! :-)

Nyss varit hos barnmorskan på koll. Allt såg fint ut, mitt järnvärde har dock inte gått upp speciellt. Men vi kämpar på det! :-)

Pumpan hade varit lite busig och vänt sig helt så nu ligger inte huvudet nedåt, kanske vi klarar nyår? ;-)

Igår hängde jag och Mickan en sväng på erikslund, lunch på ikea och lite handling på citygross. Jag har handlat det mesta till BB och förlossningsväskorna. Känns skönt att ha det gjort..Nu ska det bara packas ner!

Ikväll blir det lugnt här hemma, Jocke och jag ska handla men sen blir det nog inte så mycket mer. Jag är sjukt trött och Jocke brukar också vara det på fredagarna. Så tippar på att vi sover runt halv nio till någon halv tråkig film?!...

Imorgon däremot kommer Brorsan,Ankan och Smurf hit på middag och spelar lite spel. Söndag är det dags för det årliga glöggkvällen med goa vänner, längtar ! :-)

Glöm inte att vara med och gissa!

 


 

När kommer Pumpan? (BF 31 Jan) Flicka eller pojke? Vikt och längd?

 

Mamma: 12 jan, pojke, 49cm, 3152gr

Jocke: 16 jan, flicka, 50cm, 3624gr

Maja: 23 jan, flicka, 48cm 2993gr

Moster Titti: 25 jan, flicka, 3280gr

Christine: 25 jan, flicka,49cm, 3245gr

Jessica: 27 jan, flicka, 2988gr

Annie: 28 jan, pojke, 49cm, 3245gr

Pappa: 30 jan, pojke, 42cm,3125gr

Pumpan beräknad 31 Januari

Jerry: 2 feb, flicka, 50cm, 3253gr

Sara: 3 feb, 3541gr

Tim: 3 feb, flicka, 51cm, 3266gr

Jossan: 7 feb, flicka, 49cm, 3546gr

Mia: 11 feb, flicka, 49cm, 2700gr

Abras: 12 feb, pojke


Kommentarer
Postat av: mormor

hej jossan hur mår du hoppas du mår bra tänkte gissa men det är svårt men jag tror det blir en pojke den 19 januari vikt 3215 längd 48 jag tänker mycket på dig ock läser din blogg hälsa jocke kram mormor

Svar: Hej Mormor! :-)Jag mår helt okej, det är mest jobbigt med foglossningen. Det gör väldigt ont och svårt att sova för klarar inte av att vända mig för det gör ont. Men annars mår vi fint! :)
Kramar!
Jossan

2012-12-07 @ 16:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0