121219

 
Min andra hälft är hemma nu och fram till nästa torsdag, supermysigt! Men just nu får jag sitta i ett hörn i soffan och vara tyst fast jag bara vill prata,prata,prata för jag har varit så mycket ensam sista dagarna. Joakim behöver dock plugga till sin uppkörning samt teoriprov så vi kan åka på semester i vår husvagn :-)
 
Han överaskade mig imorse men frukost, toast och kaffe. Underbar! 
Det gjorde min morgon då natten varit allt annat än bra. Offrade mig och gick i massa trappor igår för att fira lilla Liam som fyller två år. Fick så jäkla ont bäcknet efter det och det höll i hela natten, hade även en del sammandragningar eller vad det är. Ont gjorde det iallafall och höll i sig ett tag. När dom kommer så tänker jag, hoppas vi klarar nyår men innerst inne vet jag nog att man komma gå och svära in i februari över att den inte velat komma ut än.
 
Nu ska jag ta mig en dusch och fixa lunch till min man!
Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0