121221

Julklappshandling gick bra förutom att det jag önskar mig av Jocke var slut överallt .. Men det löste sig!

Jocke klarade också teoriprovet för BE körkortet! Grattis grisen!

Var även på koll idag. Gick in i V35 (34+0) .. Allt såg bra ut. Tog dock inga prover men fick klart att jag har karpalstunnelsyndrom... Detta med att händerna domnar och gör ont.. Brukar gå bort efter graviditeten då vätskan försvinner men i vissa fall behöver man göra ett ingrepp och släppa lite på nerven i handleden. Ska sova med handledsskydd med skenor. Har en hemma som är Jockes så tänkte testa om jag märker någon skillnad...

Pumpan stackars hade hicka när vi försökte lyssna på hjärtat.. Låg kvar med huvudet uppåt så har h*n inte vänt på sig tills den 3 så kommer jag bli skickad på ultraljud samt försök till vändning! :-)
Hon vill inte vänta längre då jag känt av mkt sammandragningar.. Man vet ju aldrig när pumpan har bestäm sig för att visa upp sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0