121221

Idag ska vi handla det allra sista till vår julklappshög! :-)
Vi tar det på förmiddagen innan barnmorskan så vi slipper det värsta racet!

Vaknade vid fem imorse och mina händer var helt borta och kunde inte böja fingrarna som vanligt, så slog igång dom och när jag väl var vaken så gick jag in för att kolla banken om jag fått pengar från försäkringskassan.. Det hade jag, efter det kunde inte jag somna. Hade totalt glömt att det inte är för en hel månad denna gång och fick en chock! Ska leva på hälften av vad jag brukar få ut efter skatt... Kan inte jubla mer ! Men vi överlever, för jag har världens snällaste, underbaraste man som inte bryr sig om han får stå för mer denna månad än normalt! Tur de! :-)
Men klarar vi detta då ser jag inget problem med mammapenningen sedan, det kommer funka galant då! :-)

Ikväll ska vi hem till Micke och Titti på minijul och imorgon blir det nog Kerstin samt julbak! :-)



Grattis Liam på två års dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0