121228

Godmorgon!

Ligger och glor i H&M's nya vårkatalog! Så mycket fint, längtar tills jag kan ha vanliga kläder igen! Fanns även väldigt mycket fint i deras Home sortiment! :-D

Tycker det blir svårare och svårare att sova på nätterna.. Svårt för att vända på mig sen tidigare för det gör så ont men nu är det otympligt och så tycker jag att det är dags för Pumpan att vända på sig.. Huvudet trycker mkt på lungorna.
Vill helst undvika att åka på ett vändningsförsök.
Vissa dagar kan jag inte längta mer till förlossningen, upplevelsen, få träffa våran underbara skapelse och bara få mysa. Andra dagar tänker jag: va fan har vi gjort??!
Inte för bebisen, den vill jag ha mer än någonsin men den måste ju UT också!

Mkt tankar går runt dom första dagarna hemma, osäkerheten. Tänk om vi missar att hålla i nacken en gång eller tänk om bebisen blir sjuk... RS-viruset är tydligen på gränsen till extrem denna vinter sägs det så vi måste verkligen vara noga med att inte ha för mkt besök i början och att ingen förkyld kommer hit.. Vill inte ha en sjuk bebis.. Ja, som ni märker så är det mkt tankar..

Kanske är vanligt ...


Kommentarer
Postat av: Pappa

Allt kommer att gå bra !!! Kram Pappa
P.s
Men kläm ut Pumpan så du kan gå som folk... :)

2012-12-28 @ 16:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0