120215



Hoho? Finns ni kvar? :-)

Jag har inte haft ork att skriva.. Inte haft något speciellt att skriva om .. Förutom mysiga helgen förstås.
Skulle ha skrivit om Hälsokryssningen också ... Suck ... just ja .. haha! :D

Nu kör vi några dagar till att börja med ..

Fredag , upp tidigt .. Städar, lagar Kycklingcurry gryta som vi skulle ha med till Titti & Co.
Packar och fixar sen vid tre åker vi till Fredriksdal ! :-)

Det var en mysig lugn helg, bara massa umgås och ha de trevligt :-)
Det bästa är att om man räknar från November och fram till Sommaren så kommer vi ses mer på det halvåret än vad vi gör normalt på ett år. Fantastiskt, måste fortsätta så! :-)
Titti och tjejerna kommer imorgon hit faktiskt :-) Tyvärr jobbar jag hela tiden men hinner ses några timmar iallafall, sen är det Elins konfirmation Maj och sen ska dom hit en sväng i Maj. Och efter det kommer ni väl till sommaren och åker lite båt, niklas med !! ? :-)

Ja iallafall, här kommer lite bilder från våran mysiga skogpromenad.


 
Den blonda är Vivaldi "Ville .. Och den svart är Arthur .. Måste tyvärr förstöra sista bilden, men vill inte riskera en polisanmälan ;-)


Igår då .. Alla hjärtans dag ..

Liam kom till mig vid tio.. Gick ut nästan på en gång .. Gick mot Erikslund där jag hade bokat en lunch med Mamma. Hann leka lite i lekplatsen nere i källaren på Gallerian. Det tyckte han var riktigt kul.
När vi kom upp därifrån och skulle gå till Hälsokraft så fick han en hjärtballong :-)



Sedan kom även Pappa och skulle käka lunch med oss. Fick blommor av pappa ! :-)


Tack för dom fina Pappa ♥

Efter lunchen somnade Liam som en stock i min famn, så klädde på han och begav mig ut igen. Strålande solsken. Ville inte att Liam skulle vakna när vi kom hem så gick förbi Mamma och Pappas hus, Han fick sova i vagnen inne på inglasade delen på altanen med massa filtar på sig så hjälpte jag pappa med veden på tomten så länge.
När jag var klar att hjälpa pappa så gick jag hemmåt, precis när jag körde in vagnen in i trapphuset vaknade han, timing! :-)
Upp och käkade melis sen gick vi ut i solskenet igen, nu iväg till lekparken.
Vid fem kom Mattias och Mickan och hämtade honom. Då började det jäkla ovädret, FY TUSAN!
Kom massa snö och just nu blåser det som tusan .. U S C H !
Var är våren när man behöver den?



Kommentarer
Postat av: Annica

Tack=) det uppskattas=)

2012-02-15 @ 19:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0