120218



Jobbade till stängning i Gallerian igår. Efter det bar det av hem till Mamma och Pappa där tjejerna var.
Käkade och glodde lite på tv. Fick smaka chips med kebab smak .. Njaaaa.. Inte riktigt min smak.

Hem vid tio och tänkte att jag skulle hinna sova lite innan jag hämtade Jocke med det blev jag,Sid och Ellis bland massa täcken och kuddar, så glodde vi på två filmer.
Halv två hämtade jag Jocke, så jäkla dimmig. Såg ungefär 5 m framför bilen. Galet!

Somnade runt fyra, hade så jäkla ont i magen så klarade inte av att sova. När jag väl somnat så började Ellis med sin vanliga "grej" .. Hoppilihopp .. suck & pust!

Så blev väl kanske max tre timmar sömn .. Ganska trött och vaknade även upp med förskylning. Bra start på dagen!

Nu har jag rast och ska försöka sluta nysa ..


Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Tine

Du har väl tagit Kaloba ;)Krya på dig

2012-02-18 @ 16:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0