120219



Förskylningen fortsätter ... Dunderfart, ingen förvarning.
Kaloba i mängder, propex i mängder, C-vitamin i kilon.
Känner mig som ett äppelskrutt som minut efter minut förruttnar och blir alltid mer ynklig ..

Det som är jobbigast just nu är inte tegelstenen som tynger min näsa och bihålor utan att rösten håller på att försvinna. Utan röst kan jag inte stå i kassan eller ge rådgivning. Det är de jag gör?..
Men håller ut, imorgon får jag kurera mig i soffan.
Nu försöker jag få upp värmen på rasten, fryser så jag skakar.

Men förskylningen ska vara borta snart, för den 25 börjar gymmet för min del!
Längtar faktiskt, börjar känna mig som Jello .. Fläsket darrar friskt!
Försöker ladda mentalt att stiga upp tidigt och gymma med Jocke. Blir ju runt fem då. Puh, men skönt efteråt och man slipper gymmet efter jobbet för det mesta då.

Har beställt material till Jocke inbjudningskort, ska försöka lyckas bättre med dessa än våra bröllopsinbjudningar som blev ganska kassa...
Det ska gå i svart och vitt .. Lite spets och så .. Blir nog bra ! :-)


Gårdagen spenderades hos Mamma och Pappa, med tjejerna. Crisse, ankan och jocke var med denna kväll också. Vi spelade lite Tidskogen och käkade massa gott.
Hittade en låt till Crisse som var himmla söt, försökte få fram den på youtube men det gick inte. Spotify går iallafall, den heter Pappa Smurf! :-)

Nej, nu ska resten av min rast spenderas med att halv sova så jag orkar stå själv dom sista tre timmarna.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0