120222


Go kväll ! :-)

Klockan börjar bli mkt nu, van att ligga i sängen redan men har fått lite gjort här på kvällen.
Fixat med Siv födelsedagspresent och gjort lite hemma spa med underbara AnneMarie Börlind serien, fantastisk!. :-)
Nyss tvingade jag ut Jocke i fotbollspausen, han fick följa med ut i förrådet och hjälpa mig att sätta på lysen på cykeln. För imorgon ska jag börja cykla till jobbet och måste kunna synas i mörkret då.
Och vill ju inte få böter ... Har fått "ärva" Mammas gamla cykel. Hon vill ha en ny, för hon trivs inte med denna. Jag har ju blivit bestulen på min cykel ... Suck !
Ska serva denna lite också, men tänker inte lämna in den. Utan gör det själv. Den blir bara snodd om man lämnar in den och betalar massa pengar :-P

Jobbar 9.3-18.30 imorgon och på fredag. Sen är jag ledig hela helgen, tok skönt! Och det bästa är att man kan få ta de lugnt och ha sovmorgon och bara chilla. För vi har inga planer förutom på kvällstid. Tack för de! :-)
Annars är det fullt upp på helger och de är det ett tag fram över också.
Uppbokade hela vägen fram till 10 mars.

Igår var Mickan och Liam här .. Länge sen jag träffade henne ♥ ... Tyvärr ! :-(
Hon har varit sjuk och sedan jag ..
Hann prata lite, mest for vi efter Liam. Han tycker våra saker är väldigt spännande .. hehe  ! :-)
Söt är han iallafall ! Solstrålen.

98 eller 97 dagar kvar till beräknad BF på Smurfen !


nej, nu ska jag sova  !

Ha de så bra ! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0