120104


Mina fantastiska vänner ♥


Sitter just nu hemma vid köksbordet med ett glas svartvinbärssaft och har fixat lite autogiron som jag vill ha.
Ska alldeles strax bege mig till jobbet igen. Hinner ganska mkt när jag åker hem på rasten.. Men gör bara det när jag jobbar på Erikslund. Skulle kanske ha min egen lilla bil så jag slipper gå upp och skjusa Jocke också.

Torsdag innan jobbet ska jag faktiskt baka lite .. Ha i frysen, bara ta fram vid oväntat besök ! :-) Såna är ju alltid trevliga ! :-) Om man är fräsch och inte kaos hemma, bör tilläggas ! ;-)

Funderar på vad man ska göra till middag ikväll också, vill absolut inte ha FALUKORV eller KÖTTBULLAR.. Varit alldeles för mkt av det, hjärtat ! :-)
Slå in lite presenter ikväll också, sånt är så kul! :-) För det är fullt upp imorgon. Kl 08.00 ska jag vara hemma hos Mickan. Hon ska till tandläkaren så jag ska vara hemma hos dom och passa Liam. Kl.12-16 jobbar jag. Sen hem och byta om, hämta upp Jocke och vidare till Minnas 1 års kalas ! :D

Sen ska vi försöka hinna till dressman, var där i Lördags och handlade en slips och en skjorta till Jocke. Vi testade hans kort två ggr och mitt 1 gång.. Inget av dom funkade, stod medgavs ej. Vilket är inte vårat fel utan dom hade fel på deras kortterminal. Så till bankomaten där de gick alldeles utmärkt .. Sen in och betala kontant.
Iförrgår såg vi att dom dragit 2x 698:- på Jockes kort plus 698:- kontant och sedan 1x698:- på mitt kort !.... DYR SKJORTA OCH SLIPS.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0