120104




Nu börjar städnerven att rycka .. Vill få bort all jul här hemma, men blir nog inte först innan fredag eller söndag.
Sugen att göra något på fredagen men får se vad som händer.
Vi ska iallafall fira Jockes mormor Gunilla som fyller år då.

Idag jobbade jag ett fyra timmars pass, blev bara massa skyltning under den tiden. Blev riktigt bra.
Men hade noll fantasi först, tråkigt väder ute.. Inte på skylthumör .. Och trött. Men tillslut så.

Efter jobbet tvingade jag med pappa till Rusta.. Köpte två resväskor till mig och Jocke. Behövs nu när vi har lite inplanerat .. Och jag ska ju även på en extra Kryssning .. Hälsokrafts Hälsokryssning .. :-)

Sugen på att ha en riktigt bak/mat dag snart.. Baka så man har i frysen om man får oväntat besök. Sen brukar jag ibland laga iordning massa lasange m.m. och frysa in i smålådor så man kan ha till matlåda om de är så att man äter borta dagen innan eller köper hem mat.

Nu ska jag glo lite på 2 1/2 män.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0