120110



Vantar, vantar.. Jävla vantar!

Har fortfarande inte hittat mina nya fina vita vantar.. Letat som en tok.
Klockan och mitt armband är dock återfunnet.

Så idag satte jag på mig dom gamla hederliga vantarna från första året i gymnasiet. Dom har hängt med mig i ur och skur, jobb dit och hit. Sandlåda efter sandlåda med alla dagisbarn.
Det är säkert dom som blivit svartsjuka och hotat dom nya vantarna .. Kanske tillochmed styckat dom och grävt ner dom någonstans ..
Svartsjuka vantar? Finns det? ... :-)

Men dom håller mig varm iallafall ... Längtar till våren som en tok.

Var nyss och växlade pengar. Vi åker ju snart :-) Biljetterna bör komma idag. Hoppas Hoppas, annars blir det tajt om tid.
Gick runt lite inne på Hm och Cubus. Guu va jag längtar efter lättare kläder, värme,solsken och picnic ute!

Jobbar till kl sex idag, när jag kommer hem ska jag däcka i soffan. Har fruktansvärt ont i ryggen idag .. Riktigt drygt att stå upp en hel dag då .. Men inte bättre när jag sitter heller.. Måste ligga ner.. Kanske ska ta och testa nya magnetmadrassen och ha demo i skylten sista timmen ? ;-)

Skepp O´hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0