120113


Fredagen den Trettonde .. Hm...

Iallafall, skulle varit på Busborgen nu med två av mina favoriter. Men blev väldigt dålig igår så fick faktiskt gå hem från jobbet .. Sov dåligt hela natten också. Men mår bättre nu. Men tyckte det var lika bra att vara hemma. Ska iväg en snabbis och handla lite mackor att göra iordning till bilen imorgon.

Tvättmaskinen går på full rulle. Hoppas att det hinner torka innan det ska ner i väskan.
Annars är väl allt annars klart .. Googlade runt lite på Milano igår. Lite tips vart man ska gå, vad man bör se och vilken spårvagn som går till San Siro. Mest orolig är jag för söndagnatt. Eftersom dom flyttat matchen från 15.00 till 21.00 så kommer vi ifrån Arenan väldigt sent. Måste hitta en taxi som tar oss tillbaka till hotellet efter det, hinner kanske sova 2-3 timmar sedan upp och ta taxi till flygplatsen.. Blev lite fel där men vi överlever nog. Huvudsaken med resan är ju matchen.. Så det blir nog bra ! :-)
Ska försöka MMS:A in lite bilder om det går under dagarna vi är där.

Iförrgår beställde jag lite toppar på rea ..




Visst är dom fina? :)
Super nöjd, hoppas dom är lika fina i verkligheten!


Sedan kunde jag inte motstå dom här ..
 ( Större om ni klickar)

Vill att dom ska vara på en hylla i lilla extra rummet när vi gör iordning där inne. Men funderar på att spraya dom svarta och vita.. Men får se .. Tyckte dom var så söta, byggklossar...

Tänkte att jag skulle höra av mig till Magda och Affe snart också. Dags att vi bjuder igen på middagen men tänkte vänta tills kanske Mars eller April så de blir lite mysigare ute och vi har så mkt inbokat nu..
Crisse och Ankan ska givitvis vara med då också.

Och jag tok längtar tills deras lilla son kommer.. GULLUNGE ! .. Skulle vilja att han kom ut nu ! :D Så jäkla coolt, en mini crisse !! .. ÄNTLIGEN !! :D ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Magdalena

hihi ser vi fram emot!! både middag och bebis i och för sig ;D



mars eller april blir finfint för vår del, baaara att vi bokar in något när det passar alla. KUL!



kramis <3 ha så mysigt i milano!

2012-01-13 @ 13:46:22
Postat av: Anonym

Hoppas ni får en kanon resa och fixar en mini Jocke eller mini Jossan ;)Kram på er

2012-01-13 @ 21:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0