120124


Köpte en scarf idag .. Var sugen på lite färg .. Så mamma stackarn fick betala min scarf så får hon igen det imorgon .. Fikade även med Pappa på rasten.

Har även varit och hälsat på Mickan och Liam idag. Imorgon kanske dom kommer så ska vi luncha ihop ..
Jobbar på Erikslund i veckan och har bytt så jobbar på stan på lördag.

Har pratat lite med Jocke om gymmet nu på kvällen. Så ska börja gymma igen men vi ska byta till Ironsport på Erikslund .. Så kan vi gymma när som helst på dygnet ..
Blev riktigt taggad nu .. Så måste köpa lite gymkläder.

Sitter just nu med hårfärg i håret nu, hoppas på en blond färg.. Saknar mitt ljusa hår tok mkt ..
Just nu ser det ut som att de går vägen.

Lördag ska vi ut och käka på Bellmans .. Mamma,pappa,Farmor,Jocke,Crisse,Ankan och lillsmurfen i Ankan mage.
Blir nog trevligt.. Men jag har beslutat mig för att inte dricka alkohol pga den nya studien som det stod om i nyheterna.


jupp jupp, inget mer att skriva nu .. Ska gå och se om håret är kvar ! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0