120129



Jocke och jag har nyss kollat på "Crazy Stupid Love".. Bra film! :)

Det var ett bra avslut idag på en mindre rolig vecka, Mamma och jag var och shoppade i Tuna Park. Hittade lite dekorationsgrejer bara.

Veckan ....Varit ganska tufft. Mkt tankar,funderingar .. Mkt åsikter runt om en som man kanske tycker att folk kan hålla för sig själv.
Drömmen om ett barn, jobbiga känslor när man vill så mkt och inget händer.
Är så fruktansvärt TRÖTT på kommentarer som: Sluta tänk på det.. Sluta vilja så mkt så kommer det.
BULLSHIT säger jag. Hur i helvete ska man kunna sluta tänka på något man vill så mkt och man velat så länge?
Ni lurar bara er själva .. Tankarna finns alltid där!

Det kommer när det kommer, jag vet. Men man är otålig. Nu har vi försökt i över fyra månader. Inge lång tid, jag VET. Men man vill så gärna. Blir så djupt besviken varje gång när man förstår att man inte lyckats ännu en månad.
Någon måste förstå, inte bara jag som känner såhär?


Tack mina nära och kära för ni finns.
Tack mitt hjärta för du är min, vi kommer lyckas!
Tack för att lillsmurfen kommer snart, du ger mig hopp!


Kommentarer
Postat av: Sivan

Vill bara passa på och ge mycket kärlek till er båda. Ni klarar detta.:) Tack för en trevlig fredag alltid lika kul att spela spel med er. Kram

2012-01-29 @ 20:55:38
Postat av: Ankan

Du får förhoppningsvis bli faster i år i alla fall=) om det nu är till någon tröst:)

2012-01-29 @ 21:03:34
Postat av: Mia

Förstår lite av hur du känner det. Jag blev lätt gravid första gången, men fick missfall. Efter det var det en väntan med många besvikna månader, då hoppet om att denna månad hade vi lyckats men nej..Sen var det en stor rädsla för missfall igen när det väl gick vägen. Det går inte att sluta tänka på det, tankarna finns där. Men ni kommer klara det här! Ni har varandra! Kram

2012-01-30 @ 20:42:13
Postat av: Jenny

Jag förstår... du är jag, för två år sedan. Varje månad som det inte var ett plus kändes det som att marken under fötterna försvann. Ingenting annat kändes viktigt och man ville bara lägga sig under täcket tills nästa månad man kunde göra testet igen!

Kämpa gumman, jag älskar dig!

2012-01-30 @ 21:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0