120709

 
 
God eftermiddag ! :-)
 
Mkt har hänt men inte uppdaterat, lite svårare nu när det inte går att blogga från mobilen. SUCK!
Elin och Julia har varit här, vi har varit på Grönalund och hälsat på Mamma och Pappa utanför Kvicksund.
Himmlans mysig vecka.
 
I helgen var det Power Meet, vi var där dom flesta timmarna på dygnet. Väldigt trevligt ! :-) Mådde dock inge vidare så det kunde väl ha varit bättre.
Har mått ganska kasst hela semester och lite till, kräks allt från 2-6 ggr om dagen. Kan räkna på en hand hur många dagar jag varit fri från att kräkas sedan 7 veckor tillbaka.
Usch och fy, har alltid med mig tandborste och tandkräm.
 
Idag var vi hos barnmorskan igen, fick ta prover. Höll på svimma när hon tog blodprov, grymt obehagligt.
Kissprov kunde jag dock inte ge, fick scenskräck ... Kom inte en droppe, men är inte förvånad. Har problem att kissa när de väl gäller eller om det är kö utanför.
Proverna på glukos och Hb var bra, nu inväntar dom bara resten av proverna.
Hon var lite orolig för mitt illamående och tyckte att blir det inte bättre denna vecka så får jag kanske tänka över att stanna hemma och gå på akupunktur flera ggr i veckan. Men man får hoppas att det inte går så långt, det vill jag inte.
 
Kom nyss hem från Crisse,Ankan och Smurfen. Myste med lilla älsklingen som jag inte sett på tre veckor nästan. Pluttis ! Han hade blivit stooor :D
Fikade lite och fick se massa bilder från Happis.
Jocke fick även frågan om att bli Gudfar ♥
Supermysigt !
 
Nu ska jag göra iordning mig för bingon ! :D
 
Hej hopp!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0