120711

 
 
 
Halloj :-)
 
 
Igår när jag kom hem från jobbet däckade jag nästan på en gång i soffan.
Helt slut, det var en jobbig dag igår .. Spydde mkt på jobbet och mentalt trött.
Mamma var gullig och köpte näringsdrycker åt mig på apoteket.
 
Idag så har jag (Peppar, peppar ta i trä. DUNK i huvudet) bara spytt på morgonen. Fått behålla maten under dagen.SKÖNT!
Lunchade med Farmor idag, vi käkade kinabuffen ovanför Hälsokraft. Trevligt :-)
 
Direkt efter jobbet gick jag in på HM och försökte få tag på ett par jeans, för de börjar bli tajt.
Men hittade inga i min storlek, det blev en klänning och kofta till hösten istället.
Rea, så istället för 600:- blev det 150:-.. Vilket kap !
 
 
Nu sitter vi hos bror och nyss käkat grillade hamburgare ! :-)
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0