120713

 
 
..försöker hålla mig vaken denna rast, brukar vanligtvis ta en tupplur men känner att det kommer förstöra hela min energi för dagen om jag gör det nu. Alldeles för seg.
Kroppen har inte riktigt hängt med pga illamåendet men det känns som om det är på bättringsvägen!
Hoppas hoppas !
 
Har fått ett sånt enormt sug på höst, det är sån skit sommar så det kan lika gärna bli höst nu. Få mysa ute i naturen med fina höstfärger och plocka massor av svamp. Helst dom gula ;-)
 
Känner också sug för att göra iordning i garderoberna, med massa bra förvaringslådor, ordning och reda.
Lite stökigt i dom..
Måste göras snart, får väl ta en regnig söndag här snart.
 
Mer att längta till i höst är ju också Rhodos, längtar som en tok!
Härligt sällskap och har alltid velat åka till Grekland.. Så nu äntligen ! :)
Kollade upp med flygbolaget som min barnmorska sa men dom behövde inget intyg för flygningen. Så nu är det bara kolla min försäkring.
 
Jag har gjort en megatabbe på en av Jockes födelsedagspresenter, så får nog lämna tillbaka den. Men de löser sig, han får se den iallafall så får vi se.. Beror på lite om de går att behålla eller inte.
Vi får se ..
 
Beställde Jespers "Smurfens" doppresent häromdagen också, blir nog riktigt bra. Kan inte nämna men lovar att lägga in en bild efter dopet. I hopp om att hitta sladden till kameran, har så mkt bilder. Men kanske underlättar om man orkar leta efter den också ! :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0