120715

 
Natten blev vakna timmar för mig. 
Jag kände att de blev alldeles för mkt våld, falska hemska påhopp och för lite av värme och kärlek ... Det skulle vara en härlig kväll med skratt och skoj!
Vet inte om jag känner av det misslyckade festandet (i mina ögon) pga att jag mått fysiskt dåligt dom sista 7 veckorna och haft svårt att vara mig själv och klara av vardagslivet normalt. 
Det blev som att de rann över igår. Det skulle ju vara så bra, man planerar och fixar.. Lägger massa pengar. Nu ska vi bara ta de lugnt i några helger... 
Men tack så mkt för alla som kom ni vet att vi tycker mkt om er och alla har upplevt dåliga festdagar. Man glömmer och går vidare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0