120720

 
 
Kämpade mig verkligen upp ur sängen imorse, fy !
Har aldrig haft det lätt att ta mig upp men nu är jag tröttare än någonsin. Både i skallen och i kroppen.
 
Kom väldigt tidigt till jobbet, det räknade jag inte med. Men det är skönt, allt är klart och jag kan bara sitta och njuta av frukost ! :-)
Ikväll bär det iväg till någon mysig Ö och ska grilla med familjen, underbart härligt ! Man samlar dom absolut bästa och bara njuter av en kväll med härlig utsikt. Kan inte bli så mkt bättre?
Lördag jobbar jag till 15, sen kanske det blir en tripp efter jobbet. Får se, beror på jobbet. Jocke är ju i Stockholm så de är ingen som väntar på mig hemma.
Söndag, längtar ! Hoppas på fint väder, vi ska till Kärrgeten. Strax innan Skinnskatteberg och där ska vi fiska ! :-)
Ska inviga mitt fina spö och hoppas på både lite fisk och lite svamp.
Det blir Jag, Jocke, Crisse, Ankan, Jeppe och Pappa. Mamma jobbar tyvärr ..
 
Kan ni förstå att det är snart augusti?
Det har inte ens varit en sommar än? suck....
Tack gode gud för vi bokade Rhodos.
 
 
 
 
 
Lite Gravidsaker för dom som vill...
 
Magen börjar komma sakta med säkert, inte mkt men putar en del. Ser mest ut som jag druckit lite för mkt öl och käkat lite för mkt korvar.
Mår annars helt okej, trött men illamående har gett sig och jag får äta mat ! :D
Ganska hungrig faktiskt ...
 
Jag har sån enorm lust att börja boa lite i rummet men ska vänta till efter ultraljudet den 31 augusti.
Sen börjar vi nog lite smått, fått rekommenderat att sätta upp spjälsängen några månader innan med folie i så att katterna lär sig att det är farligt att vara där i.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fixa lite fisk som vi kan röka så blir jag nöjd:)

2012-07-20 @ 22:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0