120723

 
 
God eftermiddag ! :-)

Det regnar idag som vanligt, inga konstigheter. Har faktiskt gått så långt att jag inte bryr mig längre.. Jag är bara väldigt glad över att vi ska till Rhodos en vecka SNART ! :D
Har gått runt lite på rasten, kollat Ikeas barnavdelning och handlat på CityGross.. Sitter nu i personalrummet och njuter av en Pineapple Paradise. Färskpressade apelsiner,ananas och mango. MUMS ! :D
 
Igår var vi och fiskade i Kärrgeten. Vi fick fyra fiskar, Crisse en, Jocke en och jag två.
Men ena min fisk var ett stöldgods från brorsan. Fisken hade tagit hans bete och sedan simmat bort till min lina 6 meter och snurrat sig runt den.
Så jag drog upp den :-P
 
Jocke och jag funderar på att åka och fiska på lördag också, får se hur det blir :-)
 
Ha en bra dag ! :-)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Om vädret är ok, så åker jag gärna med igen !!! Kram Pappa P.s Vi tar Forden då....

2012-07-23 @ 19:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0