120724

 
Hallojsan ! :-)
 
Hamnade på jobbet väldigt tidigt idag, men ganska skönt som sagt. Äter frukost i lugn och ro efter att allt är ordnat här på jobbet.
Men mitt illamående har inte gett med sig, det kom tillbaka och nu är det inte roligt. Nästan rädd att öppna munnen och prata med kunder ... Kväljningar för minsta lilla jag trycker i mig men måste , för annars blir jag så yr och trött.
Idag gick jag in i V.14 och det är snart bara en månad kvar till ultraljudet. Ska bli väldigt spännande men samtidigt är man lite nervös att det inte ska vara som det ska.
 
Vädret då, tittar ut och det är STORM i princip. Blåser som sjutton och regnet ligger i luften. Blev ingen sommar i år utan det närmaste vi kom är fina höstdagar ! ...
Men sånt är livet, eller?
 
Vill att det ska vara helg nu, vill åka och fiska. Så glad att vi börjar göra det igen. Älskar att fiska, men blev mkt mera när vi hade husvagn. Men snart har vi en husvagn igen och då blir det mera fiske :D
 
 
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0